Selskapslokalet

selskapslokalet

Vi leier ut selskapslokaler til bryllup, bursdager, teambuilding og julebord.

Bærheim Golfpark holder til i landlige omgivelser på ett gammelt gårdsbruk like i utkanten av Forus. Av respekt for tidligere virke på gården er bygningene i golfparken restaurert i gårdspreget stil. Vi ønsker å bevare dette preget i anlegget. Titter du litt rundt deg, vil du også finne en mengde gamle redskaper pryde anlegget.

Fakta om selskapslokalene

• Vi kan dekke til opptil 54 personer i spiserommet
  • Maten må velges ut fra vår meny
  • Maten serveres som buffet
  • Vi ordner med dekking, og bordpynt
  • Lokalet leies inkludert vask
  • Vi har ikke skjenkebevilling her, så alkohol må medbringes
  • Lokalene leies kun ut med mat

Sjekk tilgjengelighet

Tilgjengelig
Bestilt
Ankomst
MTOTFLS

Priser

Til både små og store anledninger

Vårt selskapslokale i «Finnehuset» er ett stemningsfylt lokale til både små og store anledninger. Her arrangeres sommerfester, julebord, bursdager, teambuilding og dagtidskonferanser, for å nevne noe. Det kan arrangeres som ren fest, eller med en aktivitetsdel som en introduksjon til golf med spill på korthulls-banen, og golfleker. Vi stiller da med instruktører. Alle aktiviteter er lagt opp slik at alle kan være med, selv uten noe som helst golfkunnskap.

Huset ble i sin tid brukt som grisehus. Det er nå bygget om til spiserom/konferanserom. Her er det tilgang til trådløst nett, prosjektor, og musikkanlegg. Videre har vi montert høyttalere i alle rom, slik at musikk kan nytes i spisesalen, så vel som i baren, eller hagestuen. I det ene hjørne har vi også laget peis, så her kan man hygge seg på ekstra kalde kvelder med fyr i peisen. Bygget er totalrenovert og ble i fjor «bundet» sammen med proshopen med en gang. Gangen tar deg også ned til toalett.

Utgangsdøren i Finnehuset tar deg direkte ut i vår hage-stue som er smakfullt innredet med hagesalonger. I hagestuen har vi installert varmluftsannlegg som brukes på kalde kvelder. Videre kan vi ta turen inn gjennom hagestuen, og opp trappen. Vi befinner oss nå i den gamle siloen. Her har vi bygget kjøkken i 1. etg. Her tilberedes all mat. Hyllene rundt veggene i siloen brukes til å sette opp buffeten.

På utsiden av hagestuen har vi sittegrupper til deilige sommerkvelder.

Maten

Vi anbefaler husets spesialitet Grillbuffet. Fantastisk god buffet og spesielt spareribsen som du ikke finner på noen restauranter i Stavanger. Produsert av Holmens.

• Marinert spareribs
  • Marinert biff
  • Kyllingklubber
  • Slottspotet