Komitéer

Bærheim Golfpark

Handicapkomité
Ta kontakt om du har spørsmål om handicap ditt, så vil Eivin hjelpe deg å finne utav hva som har skjedd.
Eivin Strømland er klubbens NGF dommer og har god kompetanse på handicap systemet.

Eivin Strømland
handicap@sandnesgolfklubb.no

Banekomité
Er klubbens kontakt mellom golfklubben og Golfmanagement as som drifter Bærheim Golfpark.
Har du noen spørsmål eller noe gode forslag til forbedring når det gjelder golfbanen, ta kontakt med Egil.

Egil Olsen
Telefon: 95837331

Kontrollkomité
Alle idrettslag/klubber skal ha kontrollutvalg som skal bestå av minst to medlemmer og minst ett varamedlem.
Kontrollutvalget skal påse at klubbens virksomhet drives i samsvar med klubbens og overordnede organisasjonsledds regelverk og vedtak. De skal ha et særlig fokus på at klubben har forsvarlig forvaltning og økonomistyring, at dets midler benyttes i samsvar med lover, vedtak, bevilgninger og økonomiske rammer.

Geir Lillegraven
geir.lillegraven@online.no

Valgkomité
Valgkomiteen er en meget viktig komité, kanskje den viktigste i klubben. Dette begrunnes med at rekruttering av tillitsvalgte er basisen for å få en klubb som fungerer. Det er viktig med tanke på kontinuiteten i klubbens drift at en har tillitsvalgte som kan holde på i flere år, og finner arbeidet i klubben både stimulerende og utviklende. Valgkomitéens oppgave er å finne fram til disse personene, og ikke bare fylle opp verv for et år om gangen.

Oddvar Skoland
o.skoland61@gmail.com