Bli medlem i Sandnes Golfklubb

Hyggelig at du ønsker å bli medlem hos oss!

Priser 2024:

• Voksne kr. 1050,-
  • Barn/ungdom kr. 475,- (til og med det året de fyller 19 år)

Du får da tilgang til Golfbox, som er brukerplattformen til golfere i Norge, hvor du kan bestille starttid opptil 7 dager før spill på landets golfbaner. Det er her du registrerer og oppdaterer handicapet ditt.

Sandes Golfklubb betaler medlemskontingent til NGF pr medlem over 20 år på kr. 391,- samt en IT-avgift pr medlem på kr. 45,30,- Dette utgjør 436,30,- av de 1050,- du betaler, resten går til klubben.

I Sandnes Golfklubb har vi Dame-, Herre-, Senior- og Juniorgruppe som du kan velge å bli med i. Gruppene har fellestreninger med vår PGA-trener. Vi har mange flotte turneringer for nye og etablerte golfere i et kjekt og sosialt miljø. Vi ser på oss selv som Golfklubben for folk flest!

Fyll ut skjema, nye medlemmer blir registrert så raskt det lar seg gjør!
Prisen her er kun for medlemskap i idrettslaget Sandnes Golfklubb, medlemskap på golfbanen se her.

Fyll inn skjema

Les om Personvern

Prøve golf?

Det har aldri vært lettere å komme i gang enn nå.