Seniorgruppen

senior

Alle betalende medlemmer i Sandnes GK er automatisk med i seniorgruppen ved fylte 50 år. De er velkommen til å være med på Seniorturneringen som arrangeres annen hver tirsdag i partallsukene. Det er en fordel å ha et etablert handicap på 36 og lavere.

Seniorgolfere:

Vi starter nå opp igjen med våre tradisjonelle seniorturneringer som går hver tirsdag i par uker. Oppstart blir tirsdag 24. januar kl 10.00.

Vi gjør oppmerksom på at banen fremdeles stenger ved frost, og nå i vinterhalvåret må minimum deltakerantall være 15 personer.

Start kontingenten er nå kr 100,- og skal vippses til Sandnes Golfklubb, vippsnr: 565044. Velg «Seniorgolf tirsdager» i menyen, eller merk innbetaling med seniorgolf tirsdag som tekst.

Hilsen seniorkomiteen

De som ønsker å delta, melder seg inn via Golfbox.

Seniorkomiteen består av fire medlemmer og har som hovedoppgave å skape et godt miljø, arrangere turneringer, samt golftur til andre klubber.

Reidun Elise Aske Berg
senior@sandnesgolfklubb.no

Prøve golf?

Det har aldri vært lettere å komme i gang enn nå.