Damegruppen

Damegolfen – Hver torsdag fra april til september er for alle jenter og damer i Sandnes Golfklubb. Vi ønsker å gi en mulighet til å bli kjent med de andre i klubben, lære mer om golfreglene, forskjellige turneringsformer og konkurrere i godt selskap, uansett nivå.
Nye er spesielt velkomne – vi synes alltid det er kjekt når nye jenter og damer blir med.

Første torsdag i måneden spiller vi Scramble eller annen lagturnering med sosialt samvær med kaffe/te og litt å bite i etterpå. Alle andre torsdager spiller vi 9-hulls eller 18-hulls Stableford turnering (9-hulls i april og september). Sesongavslutning med turnering, mat og premieutdeling en lørdag i begynnelsen av oktober.

Vi har dametrening som sesongoppkjøring med klubbens hovedtrener Kristian Bærheim. Invitasjon blir sendt ut.

Hvordan bli med på Damegolfen? Ta en titt her: https://www.sandnesgolfklubb.no/wp-content/uploads/DAMEGOLFEN-2024.pdf

Kontakt:
Mona Løvik tlf. 91113190