Viktig info til deg som benytter våre gratis-tilbud

HALLGEIR’S NYBEGYNNER-GOLF
På mandag flytter vi hele nybegynner-golfen ned på det nederste treningsområde på drivingrangen. Her vil Hallgeir og Arild gi dere litt slagtrening. Noen ganger er det enklere å terpe på feil man gjør mens man står på drivingrangen, enn i en stresset situasjon på banen mens folk står og venter. Dette blir veldig kjekt. Arild og Hallgeir blir med dere fra kl 1700-1830. Vi har begrenset med plasser på dette, så her må man melde seg på. Det gjøres enkelt ved å sende en mail til proshop@golfmanagement.no påmeldingen stenger ikke før mandag kl 1700 så lenge det er plasser igjen.

FELLESTRENINGER/PROTIMER
Vi er stolte over å kunne tilby alle våre medlemmer gratis fellestreninger hver eneste uke. Nederst i denne informasjonen finner du oversikt over neste ukes treninger, samt informasjon om hvilke matter treningene vil foregå på. Vi er mange som trener her i anlegget, noen ønsker å få instruksjon, andre ikke, det er umulig for instruktør å vite,  så dersom du er en av dem som ønsker instruksjon i tiden felletreningen foregår, så MÅ du henvende deg til intruktør.
Jeg vil med det samme også be alle om å respektere treningstidene. Treningene foregår altså kun i tidsrommet som viser i treningsoversikten nederst. Selv om instruktør befinner seg på rangen utenom treningstidene, så er han ikke tilgjengelig for gratis instruksjon utover disse tidene, uten å ha avtalt det med Monica. Treninger som foregår utenom fellestreningstidene er enten protimer eller andre timer som medlemmer/bedrifter har betalt for. Vis hensyn til det. Oversikt over tider for fellestreninger henger også på tavlen ved proshop.

Publisert i ,