Junior 13-19 år

thumbnail_IMG_1029

I denne klassen starter vi å forberede oss til konkurranser, hvor større deler av treningen er golf spesifikk. Her begynner spillerne å ta mer eierskap til egen utvikling og spill, noe som gjør at mentale ferdigheter også kan begynne å dyrkes. Treningene deles opp i sesonger på dette nivået, hvor vinteren handler om teknikk og fysisk styrke. Våren går ut på å lære å overføre teknikk til spill. Sommeren handler i større grad om å konkurrere, samtidig som man har fokus på refleksjon og mentale ferdigheter. Hvor høsten går hovedsakelig mest ut på å evaluere og videreutvikle. Gjennom alle fasene har vi fokus rettet mot at man har gode utviklingsvilkår som godt samhold, miljø og samarbeid.

Dette er også gruppen for de som ikke har prøvd golf før, men har lyst å teste det ut. Da tilpasses forløpet i starten slik at man får en fin overgang.

Alderstrinnet 13-19 år har trening på mandager fra 17.00-18.30.

Ta kontakt på trener@sandnesgolfklubb.no hvis du ønsker å delta. De første gangen kan man teste det ut, men etter hvert så må man melde seg inn i klubben på hjemmesiden vår, for en årlig pris på 450,-. Køller er alltid disponibelt for utleie.

Klubbrepresentasjon og reiseregning