Junior 10-12 år

Bærheim Golfpark

Det sportslige målet til 10-12 år er først å fremst å lære å spille, hvor vi har fokus på morsomme aktiviteter som tilrettelegger for refleksjon opp mot spill. I denne alderen er man spesielt mottakelig for nye bevegelser og mønster, som gjør at vi setter av mer tid for teknikktrening, men vi beholder fortsatt fokus på basisferdigheter for å gi dem et bredt grunnlag. Vi vektlegger også godt miljø, fellesskap og samarbeid, som er bidragsytere for å sikre gode læringsbetingelser samt trygghet.

Alderstrinnet 10-12 år har trening på torsdager fra 18.30-19.30 hver uke.

Ta kontakt på trener@sandnesgolfklubb.no hvis du ønsker å delta. De første gangen kan man teste det ut, men etter hvert så må man melde seg inn i klubben på hjemmesiden vår, for en årlig pris på 450,-. Køller er alltid disponibelt for utleie.