Gratis golfkurs hver eneste uke, og hver eneste helg. Send mail til post@golfmanagement.no for påmelding.

« VEIEN TIL GOLF» BÆRHEIM GOLFPARK
Vi starter nye golfkurs på Bærheim hver eneste uke og hver eneste helg fra mars-november.

Ukeskursene går over 4 dager, mandag-torsdag kl 1700-1900.
Helgekursene går over 2 dager fredag kl 1700-1900 og lørdag kl 1000-1630.

Kurset er på 8 timer og er en innføring i golfsporten. I tillegg til dette praktiske kurset må man ta et teorikurs som går over 1 kveld (2 timer) samt delta på banespill (2 timer). Man trenger ikke lenger å ta teoriprøve og baneprøve. Man tar kurs, deltar kun på teorikurs og banespill og så er man klar til å spille på banen!

IMG_1223

For påmelding til praktisk kurs, send en mail til Monica på post@golfmanagement.no

TEORIKURS:
Påmelding til disse gjøres ved å sende mail til Proshop på proshop@golfmanagement.no, eller ved å skrive seg opp på listen som henger på tavlen i gangen på klubbhuset.

Veien til Golf Banespill
Det henger lister på tavlen i klubbhuset over tider for å ta dette også. Skriv deg opp her, eller kontakt proshop på mail eller telefon. Det er også mulighet for å ta dette på dagtid, skriv deg så opp på listen over de som ønsker det, så vil du bli kontaktet. Husk å opplys om din mailadresse.

(Kurspakken koster normalt kr 1.500,-)

Tlf proshop: 959 15 031

Når man har begynt å spille golf angrer man bare på en ting – at man ikke begynte før!

IMG_1242

Velkommen til golfkurs på Bærheim Golfpark!