FELLESTRENINGER/NYBEGYNNER-GOLF

Kjære alle dere nye golfere. Det har vært utrolig gøy å bli kjent med så mange nye fjes i året som har vært. I hele år har jeg jobbet fast på mandags-kveldene (nybegynnerspill-kveldene), og det er gledelig å se treningsiveren, og lysten til å bli bedre hos dere, dette vil gi resultater i andre enden, jeg lover. Trenerne våre melder også tilbake om godt oppmøte på fellestreningene, så derfor har vi valgt å fortsette med en del timer også nå i høst. Jeg har hatt gleden av å delta på en del av disse treningene nå i høst, og det er så inspirerende å se treningsgløden dere har, og å få være med i treningsmiljøet. Fortsett med dette! Som den eneste klubben i landet, så har vi gratis-tilbud for våre medlemmer. Jeg minner om at gratis-tilbudet kun er for dere som betaler spilleavgiften, er sponsorer, eller har samarbeidsavtaler med dette inkludert. Gratis-tilbudet neste år blir det samme fantastiske som i år, fri bruk av drivingrangeballer, og fri deltakelse på fellestreninger, med opptil 30 timer pr uke. Jeg gjør oppmerksom på at de som av forskjellige årsaker velger å «fryse» sine spilleretter for året, da frasier seg retten til å benytte seg av gratistilbudet, og rangeballer må kjøpes på vanlig måte. Det er ikke mulig å betale seg inn på dette tilbudet. Jeg må si jeg gleder meg til å trene med dere i høst/vinter, å sier bare: WELCOME 2016!

Monica