Uke 9

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER

Det er onsdag morgen, snøen laver igjen ned, vi som trodde det var slutt nå. Det ser ikke helt slik ut, men trøsten er at det trolig ikke blir liggende. Gledelig er det ihvertfall at vi nå har lys om kveldene, og faktisk så har vi så mye lys, at du rekker nesten 18 hull etter arbeidstid. Jeg kjenner det kribler bare jeg tenker på det, vi har så mye kjekt i vente denne våren, det blir en bra vår, tidenes vår! Vi er på Bærheim Golfpark.

Våren kommer

Så får vi vente enda litt,
smøre oss med tålmodighet.
Snøen stopper ikke gitt,
den laver ned med stor frimodighet.

Vi er optimister,
våren skal nok komme snart.
Banen ligger der og frister,
om ett øyeblikk er vi gitt en ny start.

Inntil den dagen kommer,
skal vi gjøre oss klare,
til en ny sommer,
måtte den bare vare.

Med disse ord vil jeg ønske dere alle sammen en riktig deilig helg. Smil, le, og gi bort en klem, alt blir så mye bedre da!

Monica
LEDER
Som alle vet er det vanskelige og tøffe tider….Vi kjenner også det på kroppen,  og har selvsagt våre utfordringer…. Det forhindrer oss dog ikke i å fortsatt satse beinhardt på det vi har tro på, et fantastisk tilbud til de som benytter anlegget. I slutten av mai er vi klare til å gi dere videoanalyse av svingen i vårt nye senter som er under bygging, og til høsten åpner vårt nye, flotte treningsområde (det som før var hull 2 på korthullsbanen, den bygges om)

Jeg vil benytte anledningen til å takke styret i Sandnes Golfklubb som på vegne av klubben har vært med å bidratt til at begge deler ser dagens lys i år. Bare å glede seg!

snart vår snart vår IIGod helg!
Ådne