Uke 48

Det er vinter, fargene på himmelen i morgentimene har endret karakter, det er ikke mindre vakkert, bare litt blåere.
Aktiviteten utenfor mitt kontorvindu har avtatt, duren fra anleggsmaskinene er sjeldnere, og kaffedrøsen fra solkroken er blitt flyttet inn i pavljongen.
Vi er på Bærheim Golfpark.

Overgangen fra å være på en travel idrettsarena med latter, drøs, og gode samtaler, til å sitte ute i disse nydelige omgivelsene til tider er alene, er meget stor, ubeskrivelig stor.
Gjennom hodet farer tanker, og bilder, som fra en film, filmen fra 2015, med alle sine øyeblikk, som blir til minner, gode minner, minner å ta med seg, og minner å gjemme.

Dere er alle unike, nydelige mennesker, som gir meg så mye glede i mitt arbeid. Jeg føler meg som verdens heldigste.

Vi går inn i en roligere tid, men jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg gleder meg til  at solen atter en gang titter opp bak fjellrekken, til gresset blir grønt, til fuglene kvitrer i trærne, og dere kvitrer utenfor mitt kontorvindu. Nye filmer skal lages.

Ha en riktig deilig helg, og en fin første søndag i advent. Vær gode mot hverandre, smil, og gi bort en klem, alt blir så mye bedre da.

Monica

LEDER
Hei, i disse dager reiser jeg rundt og presenterer firmaprogrammet på Bærheim Golfpark 2016. Det er en utfordrende jobb i disse dager…. Vi har dog laget et veldig bra opplegg for firmaer som både de ansatte, deres familier og forretningspartnere kan dra nytte av til en veldig fornuftig pris. I tillegg til alt det kjekke man kan være med på golfbanen så har vi også knyttet til oss Evan-Jones som i løpet av vinteren har 5 veldig interessante seminarer (ett pr måned) for ledende personell i bedriften. Selv om vi pga krisetider i en del bedrifter har mistet noen firmakunder har vi allerede signert avtaler med 5 nye (og det kommer flere). Skulle ditt firma være interessert i en presentasjon av vårt gode firmaprogram så kommer jeg gjerne innom! I så fall send en mail til undertegnede på
adnes@golfmanagement.no