uke 14

Da var uken kommet, uken der disse lettbeinte ulldåttene får slippe ut i det fri og leve slik de skal leve. Herlig å se! Slik er det også for mange av dere, dritt leie av sofaen, fjernsynet, og innesysler! Tiden er kommet dere, tiden vi har lengtet etter i månedsvis, nå skal det spilles! Drivingrangen har fått kjørt seg kraftig med all nedbøren som er kommet den siste tiden. Det har vært så voldsomt at vi har sett oss tvunget til å droppe plukkingen med plukkebilen for å spare underlaget i ett par dager. Vi har for tiden selvplukk. Dere som har vært ute og plukket selv har sikkert lagt merke til at det ligger flere tusen baller godt «plugga» nedi plenen, disse kommer ikke opp av seg selv, snarere tvert imot, de forsvinner nedover av seg selv, og det vil vi jo ikke. Derfor dere, så har vi en aldri så liten plukkedugnad på lørdag, da blir dere utstyrt med hvert sitt spett, som skal brukes til å vippe opp disse pluggede ballene, slik at bilen får hentet dem opp. Vi setter pris på alle dere som allerede har meldt deres ankomst, og takker dersom flere kan sette av en halv time på lørdag fra kl 0900 og utover. Send en mail til tomgl@golfmanagement.no og bli med.

JO MERE VI ER SAMMEN Å SÅNN
Så vipper vi opp golfballer,
mens vi går der og synger og traller.
Kanskje må du bøye deg litt i kroppen,
men så blir maskinene ihvertfall fyllt helt til toppen!

Litt bøy og litt tøy er jo godt for det meste,
en halvtime tipper jeg går for de fleste.
Så er du ferdig varmet opp til en runde på plenen,
for å praktisere denne kjekke idrettsgrenen!

Nyt helgen hvor enn du befinner deg,
her på plenen, her blir i hvert fall jeg!
Gi bort en klem eller et smil,
det er så lite som skal til.
Monica

Har du enda ikke «likt» facebooksiden vår? Få gang! Her får du med deg alle nyheter, arrangementer, og oppdateringer etter hvert! Søk opp Bærheim Golfpark, og trykk liker!

LEDER Veldig mange bedrifter har i dag tøffe tider. Alle må tenke nytt, være mer kreative, tenke kostnader, finne nye kunder og forretningsområder, gjøre ting annerledes osv. Det må vi også. På Bærheim er nytenking og kreativitet grunnpilaren i alt vi holder på med. Vi skal skille oss ut og drive veldig forskjellig sammenlignet med våre naboklubber eller alle andre golfklubber i hele verden for den saks skyld. Utfordrende tider som nå gir alltid masse gode muligheter! Derfor investerer vi nå mye i både mannskap og utstyr. 2 splitter nye fairwayklippere og 3 nye golfbiler er kjøpt inn. Flott nytt treningsområde på korthullsbanen åpner i løpet av året, vi har bygget flere tralleskap, samt at vi åpner et kanonflott videosenter på rangen i slutten av mai for å nevne noe. I tillegg har vi ansatt 2 personer til som skal jobbe full tid med vedlikehold fra og med førstkommende mandag. Fredrik Grønning blir nr 5 i banemannskapstroppen og Tim Thielcke er engasjert fulltid i 6 måneder. Nytt utstyr og flere hender vil gjøre banen og tilbudet enda bedre. Jeg håper dere tar vel imot dem. Ha en strålende helg! Ådne