Uke 10

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER

Dagen vi har ventet på er like om hjørnet, velkommen til sommerspill fra lørdag 12. mars! Vi er på Bærheim Golfpark.
Ja, det er helt sant! Det som også er helt sant, er at dersom du har tenkt å slippe utpå i helgen, så MÅ du booke tid i golfbox.  Mangler du innlogging, send en mail til Rita på
post@sandnesgolfklubb.no, eller ring proshop og book via telefon, ha da ditt medlemsnummer klart.

Har du ikke betalt spilleavgiften, så kan det ordnes i proshop. Du som
har
betalt spilleavgift kan også få fyllt opp rangekortet ditt.

Coursemarshall-bilen kommer til å gå både lørdag og søndag, så her gjelder det å ha orden i sysakene.

Jeg gleder meg til å se dere på banen i helgen, dere er hjertelig velkomne alle sammen.
Åpningstider i shoppen i helgen er lørdag og søndag kl 0800-1700.

Tenk på dette idet du slår ut på plenen vår:

Oi, der landet jeg midt på greenen gitt,
da må jeg huske å ta merket mitt!

Ned på kne.
jeg tar ikke bare mitt eget, jeg tar to eller tre.

Den som leter den finner,
merker er ikke noe som bare forsvinner.

Se så fin greenen ble
er du med?

Du som alltid er så snill og god,
«ta to!»

God helg venner!
Monica

LEDER

Endelig braker det løs her på Bærheim Golfpark. På lørdag så åpnes greenene og golfsesongen kan begynne! Jeg vil i den anledning minne om at det er stor sannsynlighet for morgenfrost og vi vil som før ha flaggene på vintergreener om morgenen til frosten gir seg. I bookingen så vil det alltid være slik at den tiden som er booket gjelder uansett morgenfrost eller ikke. Booker man 0900 så skal det spilles 0900, starttidene blir ikke forskjøvet pga morgenfrost. Da spiller man på vintergreener til vi flytter flaggene til ordinære greener. OG HUSK Å TA NEDSLAGSMERKER PÅ GREENENE!

Hjertelig velkommen til en ny golfsesong og ha en strålende golfhelg!

Ådne