Informasjon fra uke 34 – sensommer

Endelig er den her, denne herlige sensommeren. Noen lengter etter sommer, jeg lengter etter sensommer. Disse vakre fargene, den friske luften, den gode duften, og den frodige naturen. Alt er på høyden nå, nyt det, for om kort tid er løvet falt ned, gresset har blitt brunt, og luften blitt kaldere. Vi kan enda nyte lange kvelder foran proshop, og ifølge værvarselet for neste uke, så har vi gode sjanser for å også gjøre det også da. «

Det er torsdag ettermiddag skodda ligger tett over banen, gradestokken viser gode 20 grader, og det er så vidt flaggene blafrer i fønvinden. Sola har ikke enda kommet gjennom, det skal den visst heller ikke i dag, men det hindrer ikke bruken av sommerklærne likevel. Hvilken herlig ettermiddag, vi er på Bærheim Golfpark».

Det er like før nå,
takk for at du kom,
vi vet du snart må gå.

Takk for din visitt,
skulle ønske du kunne blitt.
Men du har gitt oss gode minner,
minner som aldri forsvinner.

Kjære sommer,
vi er så glad når du kommer.
Vi lengter allerede,
men vit det, til neste år er vi på samme stedet.

Velkommen igjen kjæreste sommer,
vi vet at du igjen kommer.

Til slutt vil jeg ønske alle sammen lykke til på klubbmesterskapet i helgen, måtte den beste vinne!

God helg!
Monica

sommer I

LEDER
I vinter skal 55 medlemmer på Bærheim på en fantastisk golftur til Alcaidesa i Sør-Spania. Om du ikke har meldt deg på så er det enda en mulighet for å bli med. Lørdag 27.august så har vi i samarbeid med Kvadrat en stand utenfor hovedinngangen der vi skal ha puttekonkurranse og markedsføre golfkurs. Kl 1400 har vi en puttekonkurranse der vinneren får bli med gratis på turen (verdi 11 000). Bli med og prøv å putt deg gratis til Spania i vinter. Se også Facebooksiden Kvadrat. De som klarer første putten går videre til runde 2, de som klarer runde 2 går videre til runde 3. Slik fortsetter til kun en er igjen og vinneren er kåret. Kom og prøv!

God helg!
Ådne