Golfglede 2016

Vi har herved fornøyelsen av å invitere deg med familie, venner og kollegaer til en fantastisk dag i golfens tegn på Bærheim Golfpark. Denne dagen vil både barn og voksne oppleve golfens magi og mysterier på alle tenkelige morsomme måter, uansett om man har mye, lite eller ingen erfaring.

Noe av det du og dine kan oppleve hos oss på Golfglededagen:

– Spennende konkurranser med flotte premier for både barn og voksne, nybegynnere og erfarne:

– Egen konkurranse for barn i Chippeslottet.

– Nybegynnerkonkurranse på puttegreenen.

– De mer erfarne møtes til uhøytidelig dyst på korthullsbanen og rangen.

– Konkurranse med minigraveren til GM.

– Veiledning fra kyndige instruktører.

– Omvisning på vårt fantastiske anlegg – du tror det ikke før du får se detJ Det kjøres ”tog” med golfbiler og gatorer.

– 30-minutters kurs med greenkeeper Atle som gir deg sine beste tips om vedlikehold av plen og hage.

– Sandnes Golfklubb har stand med informasjon om klubbaktiviteter, komiteer, juniorarbeid og mer. Flere av våre sponsorer stiller også med egen stand.

– Servering av mat og kake. Alle barn får caps.

Påmelding til Monica, post@golfmanagement.no, innen mandag 16. mai kl. 12.00. Skriv antall voksne og antall barn.

P.S. Alle som melder seg på golfkurs i løpet av Golfglededagen 21. mai er med i trekningen om flotte premier! Benytt sjansen – opplev hvorfor golf har blitt en folkesport!

Golfglede