GOD JUL

Ønsker alle medlemmer i Sandnes Golfklubb en riktig
GOD JUL
Da har vi lagt bak oss et år som har bydd på utfordringer for veldig mange både jobbmessig og sosialt. Heldigvis har vi som spiller golf, kunne ha dette som et viktig avbrekk i en spesiell hverdag. Vi har fått mange nye medlemmer i år som jeg håper alle bidrar til å føle seg velkommen i klubben. Vi har også sett en veldig flott utvikling i interessen blant barn og unge og det sportslige tilbudet som Kristian har bygget opp på 1,5 år er intet mindre enn imponerende. Vi i styret vil gjerne takke alle dere medlemmer som er med å gjøre den flotte klubben vår til det den er. Forhåpentligvis har vi fortsatt noen gode golf-opplevelser igjen før kalenderen bikker over til et nytt år.

Alle sammen, ha en riktig fin jul og så krysser vi fingrene for at 2021 blir et riktig godt nytt år.

Med beste hilsen
Egil Kvalbein

på vegne av styret

Det er juleferie på klubbkontoret fra tirsdag 22. desember 2020 fram til mandag 4. januar 2021