Bli med på Sommerscramble søndag 11 juni

Søndag 11. juni er det Sommerscramble!

En kjekk turnering for alle!

Den passer for alle nivåer, så vel for nybegynner og trente. Scramble spilles med 4 spillere på hvert lag og det er ikke en handicaptellende turnering.
Her har nybegynner en flott mulighet til å prøve seg  på turnering og lære mer om golf!
Det er Juniorgruppen i Sandnes Golfklubb som står for arrangementet.

Vi hadde planlagt noen overraskelser men nå skal Juniorene ut og representerer klubben på Narvesen Tour på Sola Golfklubb!
All inntekt går til Juniorgruppen!

Det blir mat og premiering etter turneringen!

Foreløpig har vi disse sponsorene med oss:
SÆVE TAKST – VISION BYGG – APPEAL FRISØR – BÆRHEIM GOLFPARK – SANDNES GOLFKLUBB
Vi har plass til flere sponsorer.

SCRAMBLE

• Alle 4 spillere slår ut fra tee-sted.(Dersom det er kun 3 spillere på laget, slår en av de 3 ett ekstra utslag. Ekstra utslag veksler mellom de tre spillerne i runden.)
  • Ved 4 spillere må alle ha 3 tellende utslag – ved 3 spillere 4 tellende utslag.
  • Neste slag spilles fra den beste plasseringen av de 4 utslagene. Ballen plasseres innenfor ett scorekort.
  • Den som har beste plassering får ikke slå neste slag, gjelder også på greenen.
  • Ved 3 spillere, skal alle spille alle slagene.

Du finner mer informasjon i Golfbox.
Påmelding i Golfbox innen torsdag 9. juni kl. 19:00
Kontaktperson for turneringen er Jane Steffensen janesvk@online.no tlf 95204610  og Tom S Falch 41628408.