Protimer med vår PGA utdannet klubb Pro Kristian Bærheim

Golfsesongen er på hell, vi går mot en årstid hvor det blir færre timer i døgnet å kunne ferdes på golfbanen. Det er ikke noe vi golfspillere liker i det hele tatt, og mange vil nok parkere golfsettet sitt for en vinterdvale.  For å vente på våren 2021 hvor en igjen skal ut på banen og ha det gøy med golfspillet, som for øvrig stoppet når jeg var inne i en god flyt høsten 2020.

Et godt tips er å bruke driving rangen gjennom vinteren. Kom deg på rangen og slå baller, her kan en treffe andre hyggelige golfere som en kan trene sammen med. Et enda bedre tips er kanskje å jobbe sammen med vår PGA utdannet klubb Pro Kristian Bærheim?

Book en protime med Kristian og fortell han hva du vil med golfen din. Sammen kan dere gjerne gjøre din golf til det den burde være? Kunsten å finne sin egen unike sving. Lag en god mestringsplan å trene etter gjennom vintermånedene! ???‍♂️??‍♀️

Kjøp protimer før prisøkning per 1. Januar 2021.
Kristian har følgende tilbud å tilby ved kjøp før nyttår 2020:

*Verdikort Protime 50 min x 10
Pris 4250.- (verdi 6000,-)

*Verdikort Protime 50 min x 6
Pris 2700.- (verdi 4200,-)

*Verdikort 50 min x 3
Pris 1400.- (verdi 1800,-)

Protime kan bookes på følgende måte:

Golfbox: https://protrainer.golfbox.dk/Player/ValueCards/BuyValueCards
Bestill verdikort ved e-post til:
trener@sandnesgolfklubb.no

Hold svingen vedlike i vinter, ses på driving rangen ????‍♂️??‍♀️