Klubbkolleksjon og POP UP butikk

NYHET Klubbkolleksjon 2020/2021

Kle deg opp med Sandnes Golfklubb logo! Etter mange medlemmers ønske har vi nå fått en offisiell klubbkolleksjon.

Vi introduserer klubbkolleksjon 2020/2021 som består av 4 ulike pikèskjorter,  moderne genser/yttertøy jakke, vind / vannavisende ytterjakke med tilhørende bukse.

Vi har valgt en velkjent produsent av golfklær, som står for høy kvalitet og tidsriktig design: Cutter & Buck. Fargene er moderne og med en mix som kan matche og kombineres med hverandre.

Alle produkter finnes i herrestørrelser og damestørrelser.

Velkommen til vår POP UP butikk i klubbkontoret.

Corona restriksjoner med max 5 personer innom i klubb lokalet samtidig. Vi serverer kaffe og twist mens vi venter på tur, kanskje tid for en god drøs med andre medlemmer!

Planlegg gjerne ditt besøk på dagtid for de som har mulighet til det.

Anledning å prøve aktuell størrelse.

Bestilling og betaling via bankterminal.

Vi kjører også i gang en liten enkel quiz, med mulighet til å vinne flotte premier til alle som kjøper et eller flere produkter fra vår klubbkolleksjon.

Kan opplyse at 1. premie er 1 time trening med klubb Pro Kristian Bærheim.

Årets julegaver er i boks, enkelt og greit. Alle golfere blir mest glad om det er en golf relatert pakke under treet julaften.

Vel møtt, vi gleder oss å treffe alle våre flotte medlemmer.

Kontaktpersoner:

Klubbsekretær