VIKTIG INFO – LES NØYE!

INFO OM SPILLEAVGIFT OG OPPGRADERING AV DENNE

Vi får en del spørsmål om spilleavgifter og oppgraderinger, her er litt info:

Dersom man ønsker å oppgradere spilleavgiften fra bronse til sølv eller fra sølv til gull så må man betale mellomlegget mellom kategoriene fra 1. januar. Det er ikke slik at man kan begynne å slå ubegrenset med rangeballer i mai og kun betale for mai. Kostnaden er fordelt på et år og oppgraderinger skjer ved nyttårsskiftet eller ved at man betaler mellomlegget fra 1. januar.

Skal man spille på banen etter 1. april må utestående være oppgjort, ellers får man ikke spille.

Mvh

Ådne

MEDLEMSKATEGORI OG RABATTER
De fleste av dere har nå kommet i gang med månedstrekk og valgt gull pluss, gull, sølv eller bronsekategori. For at
proshopansatte skal vite hvem som er i hvilken kategori vil dere fra og med neste uke få et merke som har den farge kategori dere har valgt. Dette merket settes på Sandnes Golfklubbs medlemskort. Har du ikke medlemskort Sandnes Golfklubb sett det på rangekortet eller på medlemskortet den klubben du er medlem i. Vi oppfordrer alle til å vise dette kortet uoppfordret til den som står i kassen slik at alle automatisk får den rabatt man har krav på i henhold til kategori. Vi håper at de gode rabattordningene gjør at enda flere kommer innom for en god handel ?

Publisert i , ,