Uke 6 og 7

For tiden så jobber jeg med en rekke bedrifter som skal være med på fordelskortet som lanseres til våren. Ikke alle er klar enda men vi vil fortløpende presentere de i infoen. Vi håper virkelig at dere benytter dere av disse firmaene og tjenestene for det vil styrke samarbeidet mellom oss. Det vil i neste omgang gjøre oss i stand til å utvikle og drive anlegget enda bedre. For å få rabatten vises medlemskortet til Sandes Golfklubb direkte når kjøp gjøres.

Vi er nå leverandør til fordelskortet hos Bærheim Golfpark, og vil derfor gi alle medlemmene et godt frisørtilbud i alle våre salonger. Alle som ikke er registrert hos oss vil få 20 % avslag på første klippen, etterpå fast rabatt 15 % på all klipp. Husk vis medlemskortet.

Vi holder til i Sandnes, Bogafjell, Lura, Ganddal og Hana. Her har vi frisører med fagbrev og masse kompetanse som tar godt imot dere.

Vi satser på å gi dere en god  opplevelse sammen med lett massasje og kyndig hårhjelp. Hos oss kan du booke på nett:

Ledigtime.no så skriver du Appeal frisør. Telefon kan også brukes eller du kan bare droppe innom. Husk at vi har gratis parkering utenfor.

Vi håper å se mange av spillerne på Bærheim i våre salonger!

For Appeal Frisørsalonger
Sissel Vikse Falch