Uke 37

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER

Endelig er den her, denne herlige sensommeren. Noen lengter etter sommer, jeg lengter etter sensommer. Disse vakre fargene, den friske luften, den gode lukten, og den frodige naturen. Alt er på høyden nå, nyt det, for om kort tid er løvet falt ned, gresset blitt brunt, og luften blitt kaldere. Vi kan enda nyte lange kvelder foran proshop, og ifølge værvarselet for neste uke, så har vi gode sjanser for å også gjøre dette neste uke.

Fikk lyst å dele ett dikt jeg skrev til dere på denne tiden i fjor.

Tåken ligger som ett teppe,
ingen grunn til å deppe.

Solen vil snart titte frem,
og omfavne oss med en god varm klem.

Nye slag skal i dag slås,
for deg, kanskje også nye mål nås.

Den første kaffekoppen er snart tom,
jeg sier bare, komkom!

Vi er på Bærheim Golfpark.

Med dette vil jeg ønsker dere alle sammen en riktig deilig helg, og til deg som skal spille klubbmesterskapet i helgen, LYKKE TIL!!

Ingrid og undertegnende skal passe på å holde shoppen åpen for dere i helgen, i morgen åpner jeg dørene allerede kl 0630 og stenger kl 1800, søndag kl 0700-2000. Vi sees!

Monica

LEDER

Vi har den siste tiden sett på muligheten for å leie et fly (110 seter) for å lage en fantastisk kjekk golf tur til Marbella. Dessverre så er det slik at den høye Eurokursen har torpedert planene for en slik tur til vinteren. Vi skal dog prøve å få dette til ved en annen anledning når Euroen har «normalisert» seg. Det hadde vært fantastisk kjekt å fyllt opp et helt fly med Bærheim Golfpark spillere og Sandnes Golfklubb medlemmer. Ingen andre baner/klubber i Norge har noen gang gjort det, og vi på Bærheim liker jo å sprenge grenser, og gjøre ting som ingen andre får til eller tør. Vi skal få dette til en gang! Vi har dog laget en sponsortur til Marbella/Puerto Banus 12.-16. mars til en gunstig pris som vi har 10 ledige plasser på. Skulle du være interessert i å delta på denne turen så send mail til adnes@golfmanagement.no så får du tur info og priser.

Ådne