Uke 35

Det er viktig å avslutte med stil, det tenker jeg er det vi kan si om sommeren 2015. Vannari det som har vært, bare det ble bra til slutt! Fønvind, sol, lune kvelder, fulle kurs, og full bane, det er slik vi liker det. Vi er på Bærheim Golfpark.

Tenk å få lov å jobbe på en slik plass, en plass der dere frivillig velger å bruke deres fritid. Jeg velger å tro at det ikke bare kan være fordi golf er gøy, for det finnes mange baner å velge mellom.

Noe sier meg at dere trives her, og det forstår jeg godt, for det gjør også jeg.

En av tingene jeg føler dere sammen med oss er flinke på er å være imøtekommende og inkluderende overfor våre mange nye medlemmer, og det er jo hele essensen i dette. Er vi ikke det, ja da bommer vi jo fullstendig. Jeg synes det er så kjekt å se at vi fremdeles har god vekst i medlemsmassen, og at det enda finnes mennesker der ute som vil på golfkurs. Vi har hatt en eventyrlig sesong, og jeg klarer ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg til å jobbe videre med en enda større «familie»

Til alle dere nye. Jeg håper dere har funnet dere godt til rette her ute hos oss. Vi jobber ikke bare for at dere skal komme seg gjennom Veien til Golf kurset, men for at alle skal få så mye instruksjon/hjelp etter kurset, at dere føler dere i stand til å gå ut på den store banen på egenhånd, og det helt gratis! Dette er et unikt tilbud, som ingen andre golfbaner tilbyr, men som vi mener er det viktigste av alt! Det varmer mitt hjerte å se at så mange av dere benytter fellestreningstilbudet! Nybegynnergolfen hver mandag, har også blitt ett populært tilbud, og tilbakemeldinger fra dere tilsier at dette er noe vi kommer til å fortsette med. Skulle det være noe dere lurer på, så nøl ikke med å ta kontakt, enten via mail, eller neste gang du er innom. Vi er her for akkurat deg.

Til slutt vil jeg bare ønske dere alle sammen er riktig deilig helg i fønvinden, og jeg minner om at Lars Maaseiede og undertegnede holder proshop åpen lørdag kl 0700-1800 og søndag 0700-2000. Skynd dere inn å book starttid, dette blir en nyyyyyyyyyyyyyyydelig helg!

Monica

LEDER

Hei, i disse finværsdager er det bånn gass på banen. Det er derfor viktig med god flyt. Pass på at du holder følge med dem foran deg, hvis du ikke klarer det, skal du slippe igjennom om noen venter bak. Det vil de neste ukene være en som kjører rundt og sjekker flyten på banen. Vennligst ta høflig imot personen om han ber deg/dere raske på litt.

Vi har noen sponsorturneringer på banen utover høsten. Disse har shot gun start (alle starter på likt). Det startes alltid på hull 18,17 og bakover, så vi enkelt kan blokkere ut i golfbox. Om shotgun er kl 1200 så kan det være om du starter mellom 0900-1000 at du må gå av banen når turneringen starter. I så fall kan det være lurt å spille siste 9 hullene først. Når det er blokkering sjekke hva som står i blokkeringen så kan du enkelt se hvordan du selv kan booke for å få spille slik du ønsker.

Ådne