Monica’s ukesbrev uke 33

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER

Da var ferien for denne sommeren over for min del. Dere som er på facebook har nok fått med dere glimt av min første golftur i Norge, det gav mersmak, ingen tvil om det!
Det å spille baner jeg ikke kjenner har for meg vært litt skremmende, livredd for å hindre andre golfere, og redd for å ikke få til ett eneste slag fordi jeg er så nervøs. Jeg var virkelig langt utav comfortsonen da jeg pegget opp uten oppvarming på hull 1 på Bodø Golfpark. I all beskjedenhet så forteller jeg at jeg fikk par her, da var det putselig ikke så farlig likevel.

En golfrunde er for meg mere enn bare spillet, naturen rundt er også en stor del av opplevelsen, og for en opplevelse! Så, skal du til Bodø, ta med køllene, og besøk Salten Golfklubb, det er mitt råd. Her får du 9 hull langs sjøen, og de siste 9 i skogen.

Salten golfklubb

Fullt så ofte er det nok ikke at man plutselig bare kjører forbi Lofoten Links, men denne banen er besøket verdt likevel. Daglig Leder kunne fortelle oss at de er i full gang med bygging av nye lodger med åpning til neste år. Hvorfor ikke legge golfturen i vårt nydelige land? Jeg bare sier det!

Lofoten links II

Ferie er deilig, men det å komme tilbake til vår egen plen er også godt, jeg prøvde å ta med meg været vi fikk servert i nord, uten hell. Bøtter å spann med regn har vi fått denne uken, og nå gleder vi oss til sommer i neste uke.

REGN
Regn i bøtter og spann,
skulle ikke tro det gikk an!

Vi lengter etter lys og varme,
ikke det, regn har også sin sjarme,

men nå er vi mette,
leie av å gå med hette.

Kom sol, kom sommer, skinn på plenen vår,
ikke i morgen, ikke neste uke, helst i går!

Ha en riktig deilig helg dere, så sees vi på plenen!

Monica

LEDER
Fredag om 2 uker skal vi ha vårt første «store» arrangement for hele familien som ikke har noe med golf å gjøre, nemlig en fantastisk familiedag på Soma Gård. Det gleder vi oss stort til og vi håper riktig mange har lyst å bli med for å gi barn eller barnebarn en super opplevelse. Info om arrangementet blir sendt i en egen mail. Det kommer flere slik tilbud i tiden fremover så det er bare å glede seg!

Selv om det er regnvær ute akkurat nå er det meldt finvær i neste uke. Kom og spill! Banen er i fantastisk god stand og for at den skal forbli det husk å reparere nedslagsmerkene!

Publisert i ,