Uke 28

Det er torsdag, solen har så vidt kommet opp over fjellrekka i øst, lange stråler danser over fairway og lager en magisk stemning over banen i morgentimene. Jeg føler meg så heldig som har disse morgenene, som jeg har sagt så mange ganger før, jeg ville ikke byttet med noen.

Tenkte jeg skulle skryte litt jeg, det liker jeg så godt. Jeg syns det er så kjekt å se hvor flinke dere er blitt til å reparere nedslagsmerker på greenene. Nå har jeg fått gleden av å spille med flere av dere, og det virker som om dette går helt av seg selv. Det er jo det vi ønsker. Greit å huske på det også når vi går med de nye golferne, de lærer av å se på oss, så dersom vi ikke bryr oss om nedslagsmerker, så kommer heller ikke våre nye til å gjøre det, så ta gjerne ett par ekstra når du først er i gang. Dette er livsviktig for kvaliteten på greenene våre.

En annen ting jeg ønsker vi skal fokusere litt på fremover beskrives i diktet mitt under. Jeg delte dette for noen uker tilbake, men jeg velger å dele det igjen.

Oi, det landet jeg midt i sandkassen,
bare å klarte oppi og slå i denne massen.
Jeg slår til, men hvor er ballen hen,
den ligger visst igjen.

Bare å smøre seg med tålmodighet,
nedi igjen med full frimodighet
Tramper rundt litt i sanden for det ser jo litt kult ut,
nå skal jeg jammen slå med ordentlig sandsprut!

Vær bestemt har jeg hørt noen si,
denne ballen skal jammen meg få svi!
DER traff jeg, og sandspruten står,
jeg roper Foooore!
Sand over hele meg,
og deg,
og alle som stod i nærheten av meg

Nå kommer jeg til saken,
nemlig bunkerraken
Har du sett den?
Skal jeg si hvor den ligger hen?
på bunkerens kant,
ja det er sant!

Dra den over alle spor du ha laget,
slik at ikke andre blir plaget.
Synd å havne nedi ett stort sandhull,
noe ordentlig tull!
Bruk raken,
sånn er det med den saken!

golflykke

Jeg går nå inn i min siste arbeidsuke før ferien, hvilket vil si at det blir tysst fra denne kanten hva gjelder fredagsmailer i 3 uker. Det blir dog ikke ferie fra fellestreningene våre, så neste uke sender jeg ut programmet for de 4 påfølgende ukene, så følg med!

Til helgen, nærmere bestemt lørdag og søndag spilles Kretsmesterskapet her på plenen, lykke til for alle som skal spille, måtte den beste vinne, og du som ikke skal spille, kom ut å se! Shot-Gun fra kl 0900 begge dager.

Med dette så vil jeg ønske dere alle sammen en riktig deilig helg, og god ferie. Smil, gi bort en klem, eller ett godt ord, alt blir så mye bedre da.

Monica

LEDER
Her på Bærheim Golfpark så jobber vi hardt hver dag for å gjøre tilbudet til både privatpersoner og til firmaer enda bedre. Vi jobber nå med flere prosjekter som vi skal lansere både til høstprogrammet og til neste vinter. Bare å glede seg til masse kjekke opplevelser! Informasjon og invitasjoner kommer på løpende bånd fra om med begynnelsen av august. Skulle du ønske en presentasjon til ditt firma for å få informasjon om alt det fantastisk kjekke de ansatte og deres familier kan ta del i så send meg gjerne en mail. Masse gøy for både voksne og barn både med og uten golf!

Ha en fortsatt strålende sommer og husk å spille masse golf!

Ådne

Publisert i ,