Uke 24

HALLGEIR’S NYBEGYNNERSPILL PÅ MANDAGER
Hver mandag fra kl 1700 holder vi av starttider til nybegynnerspill. Dette er et tilbud til deg som enten nettopp har startet med golf, eller det er lenge siden du har vært på den store banen. Hallgeir m.fl er veiledere denne dagen. De tar godt i mot deg når du kommer, følger deg ned til utslagsstedet, for deretter å veilede dere rundt på banen når dere trenger hjelp. Nybegynnerspillet spilles fra rød tee, og vi spiller 9 hull. Dette er et lavterskeltilbud som jeg håper mange av dere vil benytte dere av. Målet er at alle skal føle seg trygge nok til å booke seg tid på den store banen uten veieleder etter hvert. Dette er en veldig kjekk og sosial måte å bli kjent med både banen og andre nye golfere på. For å delta på nybegynnerspillet, så MÅ man melde seg på. Det gjøres enkelt ved å sende en mail til proshop på proshop@sandnesgolfklubb.no før fredager kl 1500, du vil så få svar med hvilken starttid du er tildelt (mellom 1700 og 1730). Ønsker du å spille sammen med noen spesielle, så skriver du det, slik at vi setter dere opp sammen. Husk dette er en del av gratistilbudet som kun er ment for våre medlemmer, sponsorer eller samarbeidspartnere. Det er ikke mulig å «betale» seg inn på disse.

FELLESTRENINGER
Vi er inni høysesongen for fellestreningene. Vi har ett veldig bredt utvalg timer med treninger, så her skulle det være noe for noen og enhver! Se for øvrig oversikt over treningene nederst.

TOYOTA SØRVEST – UKENS SCORE
Hver uke har vi gående en konkurranse her på plenen. Denne er sponset av Toyota Sørvest. Vi har totalt to vinnere hver uke, en i klasse opp til hcp 11,9, og en i klasse hcp 12 og oppover. Se på tavlen utenfor proshop, her vil du finne navn og score til den med den beste til enhver tid gjeldende uke. Den som på søndagen står med beste score i hver klasse er vinnerne av konkurransen, og får gavekort på bilvask fra Toyota Sør-vest. Lever ditt scorekort i shoppen du også, kanskje blir det deg som vinner!