Uke 19

FELLESTRENINGER
Denne uken vil jeg fortelle dere til om våre fellestreninger.
Hver uke i sesongen har vi ett bredt utvalg fellestreningstimer. Denne sesongen er intet unntak. Vi har frem til nå hatt en del timer hver uke, men fra neste uke blir det enda flere takket være det flotte været vi er lovet. Disse fellestreningene er et gratistilbud til alle dere som har betalt spilleavgiften, eller er ansatt hos en av våre sponsorer eller samarbeidspartnere. Det er ikke mulig for andre å «betale» seg inn på disse treningene. Felles for alle treninger er at det ikke er nødvendig å melde seg på, men bare å møte opp i tidspunktet treningen foregår. Unntaket er på Ådne’s Golfakademi. Ådne kjører to timer med akademi etter hverandre, han har samme program i hver time, så her bør du få med deg hele timen. Det står beskrevet i oversikten nederst i denne posten hvor du finner treningsgruppen, og hvem som er instruktør.

Det har vært gledelig å se at så mange har benyttet disse timene også i vinter/vår, selv i storm og regn, så har disse timene vært besøkte. Fortsett med det, det vil garantert gi resultater.

REPARERING AV NEDSLAGSMERKER «TA-TO»
Jeg har i år funnet frem, og tørket støvet av mine egne golfkøller, det har jeg gjort av flere grunner. Jeg ønsker selvsagt som alle andre å bli bedre, men jeg ønsker også å være en del av dere, se hva som rører seg der ute, og få blitt bedre kjent med både banen, og deg som bruker den. Jeg har fått gleden av å spille med flere av dere allerede, og få ting gleder meg mere enn å se deres respekt for anlegget vi vandrer i. Jeg velger å tro at det ikke bare er fordi jeg spiller med, for course-marshall har oppfattet det samme i sine runder på plenen.

Det finnes så å si ikke nedslagsmerker på greenene, det er takket være dere. Det å reparere nedslagsmerker har en smitteeffekt, gjør du det, så kan du være sikker på at de andre i flighten gjør det samme. Har ikke ballen din forårsaket ett merke, så finner du helt sikkert ett annet du kan reparere.

Vi fortsetter vår «ta-to» kampanje på greenene, så blir dette helt kanon.

De hvite strekene. Hvite streker er laget for at det ikke skal kjøres verken tralle eller bil mellom green og greenbunker.
Banemannskapet har også denne uken satt ut helt nye søppelbøtter i anlegget, disse av en type som det skal SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆRT mye vind til for at lokket blir blåst opp, så mye vind får vi aldri. Det hindrer fuglene i deres festmåltider og alt det som det medfører av griseri i tidlige morgenstunder her på plenen. Takk for at dere bruker søppelbøttene.

HALLGEIR’S MANDAGSSPILL FOR NYBEGYNNERE
Er du ikke kommet ordentlig i gang med spill på den store banen, eller er det lenge siden du har spillt? Da er dette noe for deg! Hver mandag fra kl 1700 så holder vi av starttider til spill for nybegynnere, og kun nybegynnere. Dere blir tatt godt vare på av Hallgeir, både før og imens dere spiller. For å delta på dette, må man melde seg på via mail til
proshop@golfmanagement.no, du vil så få svar om hvilken starttid du er tildelt. Dette MÅ gjøres før fredag kl 1500. Kl 1501 blir de starttidene som ikke er tatt opp av nybegynnere bli åpnet for andre.