Uke 18

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER

Endelig kom sommeren, ja, eller det som vi her på denne kanten av landet kaller sommer. Gode 13 grader (torsdag), og «fønvind» fra nordvesten. Noen har funnet frem kortbuksen, andre går fremdeles med stillongs, vi blir nok aldri kloke på hvordan vi egentlig skal kle oss, eller i hvert fall utstyre våre golfbager med av klær på denne årstiden.

Værutsiktene fremover er særdeles lyse, og jeg gleder meg til fulle baner med herlige mennesker i tiden som ligger foran oss.

Nå er den her, årstiden vi har ventet på i alle disse månedene. Grip dagen!

Fikk lyst å dele ett dikt jeg skrev i fjor, bare fordi jeg liker det.

Ha en riktig deilig helg alle flotte folk!  Vær gode mot hverandre, alt blir så mye bedre da.

Den gode varmen,
det fine lyset,
langt borte fra larmen,
kan vi sitte å myse.

Velkommen sommer,
hos oss får du være,
vi liker at du kommer,
vi liker du er nære.

Latter høres fra utsiden,
i alle ansikt sees ett smil
Dette er det vi liker med årstiden,
det er sommer, om du skulle være i tvil.

Vi er på Bærheim Golfpark.

Monica

LEDER
Det er veldig mange som kommer og trener i anlegget vårt, og det er positivt. Men vi har et par plasser som man må være ekstra oppmerksom på:

1. Det skal ikke slås baller fra området bak treningsbunkeren. Når det skjer blir resultatet masse oppslåtte torver som havner i bunkeren (og blir liggende der). Det ser ikke pent ut.
  2. På treningsgreenen nede på rangen så skal det ikke chippes fra semigreenkanten (halvmeteren utenfor selve puttegreenen). Chipping skal foregå utenfor denne kanten slik at det ikke blir oppslåtte torver i semigreen.

Flott om alle kan respektere dette. Vi vil jo alle at anlegget skal fremstå flottest mulig!

Til høsten åpnes det nye flotte treningsområdet vi har laget på korthullsbanen. Der blir det supre treningsfasiliteter for småspilltrening. Bare å glede seg!

God helg!

Ådne