Leder – Uke 15

Hei, da har endelig vinteren sluppet taket, og vi er i gang på plenen med sommergreener. Våren lot vente på seg i år men fantastisk kjekt når det nå er full gass. Vi har nå sluttet med medlemsstickersene med årstall som dere har hatt på golfbagen. Det skyldes at når vi nå er gått over til månedsbetaling/autogiro så vi sjekker betalingsstatus på alle som er booket i golfbox hver eneste dag, da er det ikke lenger behov for stickers på bagen. Det er derfor viktig at alle som skal spille sjekker inn i shopen og skriver seg inn i boken. Med så mange medlemmer vil det kunne oppstå feil i betalingssystemet vårt og det hender også at noen av forskjellige ubevisste årsaker står ubetalt en måned eller 2. Som sagt så sjekker vi alle for å ha god kontroll. Så dersom du står ubetalt/skyldig noe og den bak disken spør deg, så er det kun for å få sjekket at alt er i orden. Da kan vi rette det opp og avklare feilen så det blir riktig i systemet vårt.

Det nærmer seg vårens vakreste eventyr med åpningsturnering neste lørdag. Det er meldt strålende vær og det begynner å bli fullt. Så har du tenkt å bli med må du kjappe deg og få det påmeldt…

Ådnes golfakademi starter opp igjen tirsdag 1700-1900 i videorommet. Kom gjerne innom og få en liten svingsjekk og gode svingtips!

Da vil jeg bare ønske alle en strålende golfsesong!

God helg!
Ådne