Uke 15

Det irrgrønne gresset glinser i solen, roughen har fått farge på, fuglene kvitrer, lemmingen er ferdig, og det nye avkommet er allerede satt i arbeid på plenen vår. Hvilken herlig årstid dere, alt liv blomstrer og gror, på himmelen skinner solen, og på plenen skinner du, vi er på Bærheim Golfpark.

KJÆRE SOMMER
Vi trenger ikke vente lenger nå,
plenen har fått farge på!
Ut å dryle baller på kryss og på tvers,
mens vi alle synger det samme vers:

«Endelig er det sommer,
vi vet jo at du kommer,
men ventetiden har vært lang,
derfor denne sang.
Vi hyller deg kjære sommeren vår,
måtte du bli lenge i år!»

God helg!

Monica

KJÆRE ALLE NYE MEDLEMMER.
Denne posten vil dere få hver fredag. Her vil dere finne informasjon om litt av det som har skjedd, men mest av alt det som kommer til å skje i uken som kommer. Nederst i posten vil dere også finne oversikt over fellestreningsprogrammet som er gratis for alle våre medlemmer. Disse treningene kan dere bare møte opp på, enten dere vil delta på hele eller bare deler av treningen. Skulle det være noe dere lurer på, så nøl ikke med å ta kontakt med meg, det kan dere gjøre enten på mail, via vår facebookside, eller via telefon.

Monica

LEDER
Det er veldig kjekt at det er så mange som har lyst å være med oss på en fantastisk tur til Spania og Alcadeisa neste år 4-11. mars. Det er nå 35 påmeldte og det betyr at det er kun 15 plasser igjen. Så har du tenkt å være med gjelder det å melde seg på snarest før det blir utsolgt (det er ikke lenge til). Prisen stiger med kr 500 (pga flyprisen) på mandag. Løp og kjøp og bli med på en uforglemmelig opplevelse! Påmelding kun på mail til Ådne, adnes@golfmanagement.no.

Ha en strålende helg!
Ådne