Uke 15

PROSHOPHJØRNET
I proshopen får vi stadig høre om medlemmer som vurderer å kjøpe nye køller, men de vil vente til de blir litt bedre. De mener selv at de ikke er gode nok til å bytte utstyr enda – det er ikke køllene det kommer an på, det er han som slår, får vi høre. Det som er fakta er at det er stor forskjell på køller og skaft. Kjøper man RIKTIG utstyr, er det ingen som ikke er gode nok til å bytte til bedre køller. Vi har utallige medlemmer som har fått en kjempeframgang med sine nye køller. Går du rundt og lurer på om du skal skifte ut noen køller i bagen, men er i tvil om hva som passer deg – snakk med oss i proshopen. Det er selvsagt også mulig å prøve køller på egenhånd, og ønsker du at vi blir med på rangen for en liten svinganalyse, avtaler vi gjerne et gratis og uforpliktende møte. Mvh Tom PING DEMO Minner om Ping Demo lørdag 16. april fra kl 1000-1500, og en ekstra Demo for damer kl 1500-1600. Ingen påmelding, kom å bli med! Her kan du få prøvd alt av det nye ustyret fra Ping! Instruktører er tilstede for å hjelpe.

Publisert i ,