Ta med en gjest for kr 200, første gjest gratis i hele uke 33

Som dere alle vet så har vi fått usedvanlig store nedbørsmengder de siste månedene. På tross av dette så må jeg si at vi har en bane i meget god stand. Semiroughen med robotklipperne er outstanding og kvaliteten og speeden på greenene fantastisk bra. Med vårt nye utstyr (ny greenklipper og slipeutstyr), samt mange gode tiltak som nå responderer, og ikke minst en kjempeinnsats fra banemannskapet, så ser vi nå virkelig gode resultater. Jeg har aldri sett det så bra og jeg håper du er enig!

Jeg vil gjerne oppfordre dere alle til å ta med en gjest fra en av de andre banene for å komme å se hvor flott det er her nå. Alle fullt betalende medlemmer kan i hele neste uke ta med gjester for greenfee kr 200, i tillegg til det, så får du ha med første gjesten gratis! Håper riktig mange benytter tilbudet!

Vi har også laget et meget godt tilbud til alle som betaler fullt spillemedlemskap på en annen bane. De kan nå få redusert årskontingent (autogiro) hos oss. Et godt og rimelig alternativ til sin egen hjemmebane. Dette tilbudet har vi store forventninger til da det er mange som har etterlyst dette!
Ta kontakt i proshop for mere info.

God helg!
Ådne