Søndagsslice 28 juni

Søndag 28.juni er det ny søndagsslice. Det er en uformell lagkonkurranse som spilles fra nybegynnerutslagstedene og alle med over 40 hcp kan bli med. Konkurranseform er scramble, dvs alle slår ut, det beste slaget velges, alle spiller videre derifra, så velges det beste slaget på nytt, alle slår derifra, og slik fortsetter det til ballen er i hullet. Enkel og veldig gøy turneringsform som alle nybegynnere kan være med på. Får man dårlige slag så gjør ikke det noe, for man spiller hele tiden på det beste utgangspunktet. Etterpå er det sosial samling med kaffe, kaker og premieutdeling i selskapslokalet. Forrige gang var det med nesten 20 stk. Vi håper det blir enda flere søndag 28. kl 1500. Påmelding gjøres til proshop, enten ved å stikke innom, sende en mail, eller ringe før torsdag kl 1200.