Sommerskole 2020

Bli med på våre populære golfskoler for både nybegynnere og viderekomne i alderen 7 til 15 år, som arrangeres i uke 26, mandag til torsdag (22.06 – 25.06), og uke 27, mandag til torsdag (29.06 – 02.07).

Hver golfskole inneholder 4 dager med mye golf og moro fra kl. 09.00 – 15.00. Intensjonen med golfskolen er at alle skal bli kjent med golf gjennom morsomme leker og relasjoner. Samtidig som de bedrer sine golfkunnskaper med riktig veiledning av våre dyktige instruktører.

Deltakerne blir delt inn i to grupper, en for nybegynnere og en for viderekomne.

Alle bør kle seg etter været og ta med matpakke til lunsj.

Pris pr. person er kr. 1.495,- og kr. 1095,- for barn nummer 2 i familien (søsken) som deltar. Faktura blir sendt på e-post ved påmelding.

Dette inkluderer golfundervisning, rangeballer, spill på banen/korthullsbanen og leie av køller for de som ikke har det.

Torsdag har vi avslutning med pølser, brus og is.

Påmelding gjøres ved å fylle ut skjemaet nedenfor:

Påmelding til Sommerskole 2020

Ta gjerne kontakt ved spørsmål.

Kristian Bærheim

Hovedtrener