Rekordforsøk – “gutta krutt” fra Asker

Benedikt Nødland og Ketil Amadeus Statle Husøy fra Asker, avla banen vår nok et besøk. Forrige gang de var her satte de rekord med å spille 72 hull på 1 dag. I år hadde de ett helt villt mål, de skulle nemlig legge bak seg 100 golfhull på Bærheim Golfpark på en og samme dag! Gutta hadde gjort sine forberedelser, og tidsplanen var nøye lagt opp da de ankom anlegget kl 0400 torsdag morgen. I god tid før mørket, hadde de nådd sitt mål, nemlig 100 hull, så da fullførte de liksågodt den 6. runden også, og endte opp på  utrolige 108 hull. Jeg syns dette er utrolig gøy, og gleder meg allerede til hva gutta skal finne på neste gang de kommer. Når dette er sagt, så er det også veldig kjekt å høre at gutta synes det er en glede å komme på besøk her. Noen av dere fikk også gleden av å spille sammen med dem på enkelte av rundene, og de var ikke snaue i sitt skryt over dere som medlemmer.  De opplevde dere som bare blide, imøtekommende, hyggelige, og interesserte. Det varmer å få slike tilbakemeldinger. Takk for besøket gutta, og velkommen igjen!

Dere finner flere bilder og ord på facebooksiden vår, gå inn og lik!