NÅ KAN DU VELGE MEDLEMSKAPET SOM PASSER FOR DEG

Takk for at du hjelper oss å bli bedre
– nå kan du velge medlemsskapet som passer for deg
Tidligere denne måneden ba vi deg svare på en undersøkelse om Bærheim Golfpark. 474 av medlemmene svarte, og vi har fått verdifulle tilbakemeldinger på hva dere synes om å spille golf hos oss. På bakgrunn av tilbakemeldingene, vil vi nå tilby ulike typer medlemsskap (bronse, sølv, gull, og gull pluss). Du velger den kategorien som er mest fordelaktig for deg. Se nederst hva de forskjellige medlemsskapene inneholder og hva de koster. Vi vil også gå over til månedlig innbetaling (avtalegiro) for de fleste kategorier.Men først litt om medlemsundersøkelsen. Hovedresultatene viser:
85% er fornøyd eller svært godt fornøyd med å spille golf på Bærheim, tilbudene vi har, proshop, service, rangen, banen i seg selv, og ikke minst vårt unike og trivelige miljø.

Undersøkelsen viser også at vi kan forbedre oss på de fleste områder. Disse tilbakemeldingene tar vi på alvor, og vi vil gjøre det vi kan for å bli enda bedre.

Bærheim Golfpark skal ha plass til både nybegynnere, viderekommende og erfarne spillere. Derfor er det viktig for oss å tilby det flertallet av dere ønsker; et trivelig sted å spille golf, på en bane som tilfredsstiller de fleste sine behov. Bærheim skal med andre ord være en folkebane.

Vi går over til månedsbetaling
Fra januar vil vi også endre innbetalingen for alle med hovedspilleavgift og ektefellespilleavgift. Mange har avtalegiro allerede og mange flere ønsker det. Selv om noen sikkert ønsker det slik som før, håper vi på forståelse for at vi på grunn av den administrative belastningen kun kan ha ett system på dette.
Har du ikke nettbank? Ta kontakt med Monica for å kunne betale alt i en engang, som før.

Hvilket medlemsskap ønsker du?
For deg betyr denne omleggingen at du får mulighet til å være med på en rekke kjekke nye ting rabattert/gratis, samt mulighet til å få mye større rabatter på både utstyr og forbruksartikler. Vi har veldig mye spennende ting på gang i 2017. Informasjon kommer fortløpende og allerede i uke 48 lanserer vi de første supre arrangementene du kan få tilgang til. Vi ber om at du gir tilbakemelding til Monica på post@golfmanagement.no på om du ønsker å være bronse-, sølv-,gullmedlem-,eller gull pluss innen 1. desember. Er det flere i samme husstand som bruker samme mailadresse husk å opplys hvilken kategori den/de andre skal ha. Du vil i desember få en månedsfaktura med forfall 20. januar. Når denne er betalt i nettbanken, vil du automatisk få forslag om du ønsker å opprette avtalegiro. Når du godtar dette, vil månedsfakturaene bli betalt automatisk.
Velger du ikke autogiro, vil du få ny månedsregning i februar. Fra da vil månedsregningen ha et fast fakturagebyr på 40 kroner. Dette kun for at vi ønsker at alle skal gå over på avtalegiro raskest mulig slik at vi fortest mulig får dette systemet oppe og gå.
Vi gjør oppmerksom på at dersom du ikke gir oss beskjed om hvilket medlemsskap du ønsker, blir du automatisk fakturert for sølv-medlemsskapet. Ønsker du å endre medlemsskapet når du får regningen, ta kontakt med Monica.

Juniorer og studenter
Juniorer og studenter vil faktureres som før; èn gang årlig. Faktura sendes ut i desember med forfall i januar. Spilleavgiften er den samme som i 2016, men det kommer et tillegg på 1000 kroner om du vil ha med fri range. Vennligst gi tilbakemelding til post@golfmanagement.no om du ikke ønsker fri range. Dersom vi ikke hører noe, får du fri range på fakturaen.

Kommer: Enda flere fordeler for deg!
Vi jobber på spreng med fordelskortet som blir lansert i vinter. Alle som betaler spilleavgift får dette. Vi har forhandlet frem svært gode avtaler hos en rekke leverandører (butikker, restauranter, service, velvære etc.). Med fordelskortet kan du gjøre gode kjøp, både i form av faste rabatter og spesialtilbud. Her kan du og familien spare masse penger. Vi kommer tilbake med oversikt over rabattene og tilbudene når kortet lanseres. Og flere gode rabattordninger vil komme etter hvert.
En av våre gode avtaler er med YX: 50 øre rabatt på gjeldende pumpepris (uansett hva pumpeprisen er). Mer info om fordelskortet kommer.

Husk å gi oss beskjed om du vil være bronse-, sølv-, gull eller gull pluss medlem, og spør oss gjerne om det er noe du lurer på. Vi gleder oss til 2017!

Ådne Stensland

Vinmesse Victoria hotell, 21. januar Gratis 50 %
Et fantastisk seminar Adrian Lund (se: ALTEMULIG.NO) Gratis 50 %
Sponsorturneringer og alle sponsorinvitasjoner Gratis