MEDLEMSKVELD I FINNEHUSET (eller venners venners kveld om du vil)

Ute etter å fornye treningstøygarderoben, eller rett å slett bare ute etter noe godt kompresjonstøy?
Skins er tingen, og vi skal tømme varelageret hos Chrisco!

For mere produktinformasjon se https://2train.no/nettbutikk/treningsklaer/kompresjon/skins-kompresjonstoey/

Dere har sikkert alle hørt om 2XU tightsen, i flere undersøkelser jeg har lest, scorer Skins høyere! Jeg har selv brukt skins både til sykling og til annen trening i mange år, og har ikke tenkt å slutte. Andre store idrettsprofiler (uten om meg da hehe)som bruker Skins kompresjonstøy, kan jeg nevne Petter Northug, Håvard Bøkko, og hele Viking fotball-stallen bl.a

Jeg inviterer deg til medlemskveld torsdag 10. mars kl 1900 i Finnehuset. Her blir det billig! Vi snakker halv pris av XXL priser!

Jeg har bestilt vareprøver av flere modeller både topper og benklær, slik at det vil være mulig å prøve. Jeg regner med at vareprøvene vil være meg i hende innen tirsdag, så dersom det ikke passer for deg å komme torsdags kveld, så stikk gjerne innom og prøv en annen dag. Vi har både dame –og herre modeller. Enkelte modeller finnes i begrenset antall, så her gjelder det å være tidlig ute!

Varene betales i kassen i proshop ved bestilling, og hentes når dere får sms fra meg J

Det vil ikke være mulig å bestille etter torsdag 10. mars!

Vi sees til en hyggelig medlemskveld J

Mvh Monica