Medlemskveld 10. mars

MEDLEMSKVELD I FINNEHUSET

Denne sesongen kommer vi til å arrangere medlemskvelder ca 1 gang pr måned. Første kveld var torsdag i denne uke, hvor alle medlemmer med venner fikk tilbud om å kjøpe Skins kompresjonstøy til halv pris av butikkpris. Mange benyttet seg av dette tilbudet, og enda flere var sosiale, kom innom for en kaffe og en god drøs. Det er veldig kjekt å arrangere slike kvelder for denne gjengen her på plenen. Mye latter, gode samtaler, og nye bekjentskap er med på å bygge videre på det allerede gode miljøet vi har, og formålet er å inkludere alle sammen. Ja, for vi er jo en stor familie, det er vi enige om. Neste medlemskveld blir altså da i April. Jeg sender ut egen mail på den når alt er settlet, og jeg lager også arrangement på facebook. Det er alltid lov til å ta med venner.

Vinnere av quissen fra medlemkvelden, som får flotte premier fra Skins er:

1. plass     Olav Undal
  2. plass     Olivia Bådholm
  3. plass     Rune Sagland

Gratulerer! Jeg kontakter dere.
Monica