Kjære medlemmer, sponsorer, samarbeidspartnere og venner. Uke 4

Så var banen grønn igjen, men ikke så mye mere enn det. Store tunge skyer henger over plenen, når som helst går det hull på dem, med unntak av mandag så er det slik vi har hatt det denne uken. Temperaturen er noe mere levelig, og da kryper den ene etter den andre ut av golfdvalen, det er hyggelig å ha så mange tilbake på plenen igjen.

Ekstremvær meldes til helgen, da «Tor» melder sin ankomst, det kan by på noen over gjennomsnittet luftige golfrunder, men kjenner jeg dere rett, så blir dere nok å se på plenen likevel.

Proshop er ihverfall åpen begge dager fra kl 0930-1430, velkommen skal dere være!

Fikk lyst å dele diktet jeg laget på fredag for akkurat ett år siden, som skildrer denne uken i fjor.

Fargen rød maler himmelen,
jeg befinner meg bortenfor trafikkvrimmelen,

på plassen jeg har så kjær,
langt borte, men likevel så nær.

Det er kaldt, stille, og klart, hører noen slag i det fjerne,
isen ligger enda tykk over tjernet.

Solen er på vei opp bak fjellrekka i øst,
endelig, det er lite jeg har sett disse strålene i høst.

En ny dag har igjen blir gitt oss,
ikke fordi, men på tross.

Jeg er takknemlig, det kjenner jeg,
For at jeg kjenner akkurat deg.

Vi er på Bærheim Golfpark!

De fleste av dere har allerede betalt spilleavgiften, og hentet deres bagtag for året. Dere som ikke har betalt håper jeg vil ordne det snarest slik at jeg slipper å sende purring. Husk at spilleavgiften også kan betales over disk i proshop. Har du ønske om å dele den opp i 2 eller 12 deler, så er det bare å sende meg en mail på post@golfmanagement.no

Med dette vil jeg ønske dere alle sammen en riktig deilig helg, og heia de norske håndballgutta!!

Vennlig hilsen
Monica

LEDER
Det nærmer seg vår og golf sesong….På Bærheim Golfpark er vi for lengst i gang  med å planlegge sesongen med tanke på å gjøre både tilbudet og anlegget enda bedre. Vi skal informere fortløpende om de forbedringene som kommer i 2016.  Det er bare å glede seg!

Mvh
Ådne