Invitasjon til 20 års feiring av klubben

Jubileum-bilde-1

Kjære medlem

Det er et stort år for klubben i år, vi fyller 20 år og det skal vi selvsagt feire!

Her er invitasjon til jubileums turnering og fest på Scandic Stavanger Forus 22. juni.

Styret og ansatte i klubb vil at nettopp DU blir med oss og markerer denne begivenheten!

Har du noen spørsmål rundt selve turneringen, ta kontakt med turneringsansvarlig Lasse Hadland på: lasse.hadland@gmail.com
Har du spørsmål om festen, ta kontakt med Anita på: post@sandnesgolfklubb.no

Vi har i tillegg valgt å ta inn litt klær hvor du da får 20 års logoen på. Se vedlegg «KLUBBKLÆR»

Pop-up butikk starter allerede neste uke, der får du mulighet til å komme å prøve før du eventuelt bestiller. Åpningstider ligger i vedlegget.

Bestilling på klær blir sendt til leverandør i midten/slutten av mars slik at vi er sikre på at alle har fått klærne til den store dagen.
Så husk å ta turen innom hvis du vil sikre deg et jubileumsplagg (eller to) ?