Informasjon fra uke 24

KJÆRE MEDLEMMER, SPONSORER, SAMARBEIDSPARTNERE OG VENNER.

Jeg satt og leste gjennom infoen fra våren 2014 i dag, og kom over en innledning jeg skrev den gang, den kan jeg med glede dele igjen, kunne like godt ha skrevet den i dag.

Ohh, du himmelske skaper, hvor skal jeg begynne?

For en fantastisk uke som nå ebber ut, jeg har lyst å takke dere alle sammen for at dere bruker deres fritid her ute sammen med oss. Dere ER miljøet her, uten dere hadde vi ikke hatt det samholdet, den gode lette tonen, drøsen, og latteren vi har i dag. Det er min hjertesak å bringe dette videre i årene som kommer, og jeg er heldig som har dere med på laget.

Det er torsdag morgen, klokken er så vidt passert halv åtte, jeg svinger rundt hjørne fra parkeringsplassen, det eneste jeg hører er fuglekvitter, og gledeskvekk fra andedammen på hull nr 9. Solen har så vidt stått opp, og det ligger et bomullsdekke av dis over banen. Aii hvor er jeg glad det er dette jeg kommer til hver eneste morgen, vi er på Bærheim Golfpark.

Det lyder god morgen fra hver en kant idet jeg skal til å låse opp proshopdøren, la meg si det slik, jeg ville ikke byttet med noen!

Tilfredsstillende å se at så mange av dere bruker vår nye platting. For meg personlig, så er dette noe av det beste som har skjedd denne plassen. Endelig har vi en plass vi kan sette oss ned å skryte å lyve til hverandre over våre «gode» runder, få oss en kopp kaffe, og tar vi den helt ut, også en iskrem!! Vi har det herlig dere.

Åh hvor jeg gleder meg over at denne sesongen har kommet så godt i gang.

Historien gjentar seg, bare denne gang i år 2016. Tiden flyr så uendelig fort. La oss hygge oss, dele med hverandre, gi av oss selv, og gjøre andre mennesker glad, alt blir så mye bedre da.

golfbiler

Ha en riktig deilig helg!

Monica

LEDER
I dag vil jeg gjerne fortelle noe om det fantastiske fordelskortet som blir gjeldende fra 2017. De som betaler spileavgift eller er sponsorer 2017 får dette tilbudet. Det lanseres høsten 2016…. De som har fordelskortet kan handle med rabatt på 52 utvalgte steder. KorTet må vises sammen med legitimasjon. I tillegg til faste lave priser vil disse 52 leverandørene lansere ukens tilbud som er en kjemperabatt.  Det betyr at du kan gjøre et kjempekjøp den uken leverandøren vår har tilbud!
Følg med, følg med!

God helg!