Informasjon fra Monica uke 41

Det er mandag morgen,
iskrystaller ligger og blinker i gresset,
himmelen er lyserød,
skodde har samlet seg som skyer over fairway,
og solen er på vei opp bak fjellrekken langs øst.
Et nydelig syn,
ett ubrukelig syn,
frosten er kommet dere,
og vi er på Bærheim Golfpark.

Det dere kan risikere i tiden fremover er at dere kommer til stengt bane fra morgenen. Skulle dere være i tvil om vi har frost i banen, ta en telefon til proshop. Dersom du har booket tid tidlig, og vi blokkerer pga frost etter at du har booket, så kan du registrere deg slik i golfbox at du får varsel når noe skjer med starttiden din. Er du i tvil om du er registrert for å få varsel, ta kontakt med Sandnes Golfklubb på post@sandnesgolfklubb.no
NB! For at du skal få dette varselet må du har booket med medlemsnummeret ditt.

Det er alltid den med faktisk starttid på tidspunktet når vi åpner banen, som slipper ut først. Hadde du starttid tidlig mens banen var stengt, så mister du den, og må booke på ny, eller vente til første ledige.

Sånn ellers, så har jeg noe på hjertet denne fredagen også, og det er det at jeg er så utrolig takknemlig for hver og en av dere. Jeg opplever utelukkende positive mennesker her på denne plenen, det florerer med gode ord, smil, gode samtaler, og klemmer. Jeg gleder meg til å se, og snakke med dere hver gang dere er her, jeg savner dere som ikke er her så ofte, og jeg minnes de som var her, som ikke er her med oss lengre.

La oss ta vare på øyeblikkene, samtalene, og hverandre mens vi kan. Det var det jeg ville si i dag.
Ha en riktig god helg!

Bless you <3