Info fra Monica uke 35

Svært mange av oss deltok på foredraget med Adrian Lund tirsdag denne uken, dette hadde jeg gledet meg til helt siden jeg fikk vite om det, og jeg ble ikke skuffet. Det føltes deilig å bli vekket opp litt, hva er det vi holder på med? Hva er det som er viktig her i livet? Å se Adrian Lund utenfor comfortsonen (av scenen), slite seg gjennom tics etter tics, med roping, bevegelser, og en blanding av dette gjorde rett å slett vondt. Når han minuttet etterpå stiller seg opp på scenen, helt svett av sine egne tics, og sier han elsker livet sitt, da fikk jeg lyst til å slå meg selv hardt i hodet. Våkn opp liksom!!
Våre hverdagslige utfordringer blir peanøtter. For ett pågangsmot på den mannen, for en vilje, og for en formidlingsevne. Alt er mulig, det er helt sikkert!
Historien hans satte dype spor i meg, og som Ådne sa så fint, deler av dette foredraget er ting jeg kommer til å huske for resten av livet. Jeg følte meg herlig motivert, da jeg satte meg i bilen og kjørte hjem tirsdag kveld.

Jeg syns det er veldig gøy at vi kan møtes også utenfor golfbanen, og dette var jo bare ett av de mange arrangement Golf Management skal ha i tiden fremover. Hyggelig å møte både kollegaer, medlemmer, sponsorer og samarbeidspartnere på andre arenaer og dele opplevelser, som i andre enden skaper nye vennskap, og knytter sterkere bånd.

For deg som ikke fikk anledning til å høre ham, gå inn på hans nettside, og bli motivert! http://www.altemulig.no/
Med dette så har jeg lyst å ønske dere alle en riktig god helg, og for deg som skal spille klubbmesterskapet, lykke til – måtte den beste vinne!

Mvh
Monica