GOLFERNES TURLAG

Storaberget golf VI

Nydelig tur til Storaberget 342 moh med sprek gjeng lørdag 9. januar.

Turlaget ble etablert på nyåret. Vi var på to flotte turer sammen her i Sandnes Kommune, den ene på Storaberget med sine 342 moh, den andre på Vårlivarden med sine 387 moh. Dette er noe jeg har veldig lyst til å gjøre også i vinter, og det håper jeg flere enn meg også har lyst til. Som informert forrige gang, så er dette en sosial gruppe, ikke en fjellrace-gruppe, vi tilpasser farten, og alle skal opp!
Når jeg setter opp turer, så går jeg uansett vær, så derfor har vi ingen påmelding, jeg informerer kun om møteplass og –tid, så ser jeg hvem som kommer. Vi hadde det utrolig hyggelig på de turene vi var på, og det er en veldig fin måte å holde seg i form på nå som vinteren er i anmarsj. Jeg har laget en gruppe på facebook, der vil også turene bli postet etter hvert som de settes opp, jeg allerede lagt noen av dere til gruppen, så kan dere også være med å legge folk til etterhvert. Jeg tar gjerne imot tips til steder vi kan gå, og jeg hiver meg gjerne på dersom noen ønsker å dra i gang en tur på eget initiativ. Få turene posta!