Flott 3 plass for Damene våre i Lag-NM 2. divisjon

Lag-NM 2.div foregikk på Sandefjord Golfklubb helgen 19 og 20 juli, det ble spilt foursome og fourball lørdag og single runde søndag. Været var ikke det beste og banen var våt og tung, så spesielt lørdagen ble lang og slitsom for Marielle og Oddbjørg, som nok skulle ønske at Sandnes hadde stilt med fullt lag, som er 4 spillere, slik at de kunne delt på jobben. Men alt i alt er de kjempefornøyd med at de fikk være med på dette, og anbefaler alle som blir spurt om å spille for klubben å si ja !
Sandefjord Golfklubb skape en fin ramme rundt arrangementet, og det var yrende liv rundt klubbhuset av blide og hyggelige golfspillerne, medspillerne var bare positive og stemningen god på rundene. Frokosten på Park Hotell sto ikke tilbake for noe, og det var kjekt å være et lag.
Bjørnefjorden vant Dameklassen foran Sandefjord, med Sandnes på tredjeplass.
I Herreklassen ble det hjemmeseier til Sandefjord.