Damegolfen 2020

Spilles på torsdager – Velkommen!

Damegolfen starter 6 mai .

I Golfbox under klubbturneringer kan du nå finne Damegolfen 18- og 9-hulls turneringer, meld deg på !!

Det blir noen endringer i forhold til tidligere år på grunn av corona-reglene fra NGF.

Du finner informasjon om det når du klikker deg inn på en av turneringene, men det viktigste akkurat nå er at du melder deg på turneringen. Du bestiller tid selv om du ikke vil gå mellom halv fem og halv seks; i den perioden setter vi denne gangen opp flighter i henhold til ønsker om starttid. Videre fremover ønsker vi å legge opp til at du selv bestiller den tiden du ønsker å gå ut, som før.

Det er viktig at du melder deg på turneringen i Golfbox, for etter runden må du selv legge inn din egen score – velg den turneringen du har gått, og send til godkjenning av markør.

Samlet resultat vil bli å finne for alle klasser under Order of Merits for Sandnes Golfklubb. Du finner knappen oppe i det blå området på turnerings siden i Golfbox.

Vi sees.

Hilsen Damekomiteen.