Info fra Monica uke 19

Hold på hatten!! Puh, du verden, her har vi blitt godt luftet gjennom uken.

Jeg velger å se positivt også på det jeg, selv om kaffien blåser opp av koppen, skjørtet befinner seg plutselig oppe under armene, og håret henger fast i lipglossen mens golfbager og traller lever sitt eget liv idet jeg vandrer mellom proshop og kontoret mitt. Lykken er at yr.no dobler gradene for neste uke! Bare å finne frem shortsen igjen!

Sesongen er godt i gang, både onsdagsmedal, seniorgruppen, juniorgruppen og damegruppen er i gang med sine ukentlige aktiviteter. Lurer du på noe her, så ta gjerne kontakt. Du finner også info om de forskjellige gruppene på hjemmesiden vår her: http://sandnesgolfklubb.no/klubb-medlem/

Delte dette for et par år siden, gjør det gjerne igjen, tenk over den…..

LYKKE
Burde man ikke nikke
tilfreds, og glede seg litt,
hver gang man nesten, men ikke,
blir truffet av fugleskitt.

Til slutt vil jeg ønske dere alle sammen en fin 17. mai, vær sammen med de du er glad i, spis is, klem i hytt å vær, og nyt!

Monica

Publisert i ,